|
Groepsgesprek VOLZET! --- Hoe omgaan met eenzaamheid? Een introductie --- Leer van elkaar mét elkaar tijdens onze groepsgesprekken in dit uniek kader. Als het weer het toelaat kunnen we zeker een deel van onze gesprekken buiten houden in de enorme tuin of zelfs een wandeling maken in het Zevenbergenbos. Er zijn maximum acht plaatsen voorzien per thema. Breng gerust iemand mee! (apart inschrijven) Groepsgesprek - inschrijving ' HOE OMGAAN MET EENZAAMHEID? ' Voel jij je soms alleen terwijl je omringd bent door mensen? Dan ben je niet de enige. Kom ontdekken hoe je jouw innerlijk vuurtje opnieuw kan aansteken. Op eenzaamheid staat geen leeftijd. Het is een gevoel. En het mag besproken worden. Het allereerste groepsgesprek over een bepaald onderwerp is altijd een introductiegesprek over dat onderwerp. Na dat gesprek bespreken we samen een vervolgmoment dat dan een groepswandeling zal zijn over dat onderwerp. Het is mogelijk om na de groepsgesprekken ook 1 op 1 gesprekken vast te leggen met Joris mocht u daar nood aan hebben. Samen in een kleine groep van maximum acht personen gaan we verschillende vormen van eenzaamheid ontdekken en vooral ook:
Dit gesprek is geschikt voor iedereen die op een toegankelijke manier innerlijk werk wil doen. Ervaring is niet nodig. Een dag om te vertragen, te voelen en met meer zachtheid, bewustzijn en in onbevangenheid verder te gaan. Leren van elkaar, mét elkaar. Vragen? Vul het contactformulier even in: contact of whatsapp ons even. (zie link boven- of onderaan deze bladzijde) |